הערך המוסף של מגשר שהוא עורך דין גירושין

גישור גירושין יכול להתבצע באמצעות מגשר מדיסציפלינות שונות, כגון: פסיכולוג, יועץ זוגי, מאמן אישי, עורך דין גירושין, או כל “סתם” אדם העוסק בהליכי גישור.

בישראל קיימים מספר מוסדות ללימודי קבלת תעודת מגשר, המכשירים מגשרים. כמו כן, בנוסף להכשרה הרגילה בגישור, קיימת גם אפשרות להכשרה ספציפית של מגשרים בתחום גירושין ודיני משפחה, לאור המורכבות המשפטית, כמו גם הרגישות, הכרוכה בגירושין.

לאדם שהינו מגשר לגירושין מוסמך, כלומר, שיש לו הכשרה מיוחדת בהליכי גישור גירושין וגישור במשפחה, אשר הוא גם עורך דין מנוסה ומיומן בתחום של גירושין, מספר יתרונות מובהקים על פני מגשר “רגיל”, אשר בדרך-כלל מציע השלכה ומיומנויות בעלי אופי טיפולי, או אחר.

להלן בקליפת אגוז:

  • למגשר לגירושין, כלומר, שהינו גם עורך דין וגם מגשר גירושין, יש ידע משפטי וכלים מקצועיים, אשר יוכלו לשמש אותו במהלך הליך גישור גירושין, לשם מציאת פתרונות מקוריים ויצירתיים גם לבעיות סבוכות, הכרוכות בהליך מסוג זה של גירושין ושיתעוררו  במהלכו, הנוגעות לסוגיות כלכליות, כגון: שיעור מזונות, אופן חלוקת רכוש, וכיו”ב, אשר מהוות לרוב את לב הסכסוך במהלך הליך גישור משפחתי.
  • עורך דין שהינו מגשר גירושין יוכל לנתח כהלכה את מכלול האינפורמציה הכלכלית של בני הזוג והמשפחה, באופן לוגי ומדויק, ותחת האספקלריה המשפטית הרלוונטית, לשם גיבוש הסכם גירושין, ובתוך כך יפשט אותה בפני בני הזוג ויתאם אותה באופן פרקטי להסדר גישור גירושין נכון עבורכם, המעגן את האינטרסים ההדדיים שלהם, במסגרת הקונפליקט.
  • הלוגיקה והחשיבה המשפטית האינהרנטית של מגשר גירושין, שכאמור, הוא גם עורך דין גירושין, המכיר את הדין על בוריו ובעל ניסיון פרקטי באמתחתו, יעצימו את בני הזוג, בהיבט של הידע המשפטי הרב הדרוש בקשר עם הליך גישור במשפחה ויקנו לו ערך מוסף משמעותי ביותר.
  • מאחר והסכם גישור גירושין, כמו כל הסכם גירושין, מצריך אישור בית משפט לצורך קבלת תוקף של פסק דין, היכרותו של עורך דין מגשר גירושין עם הערכאות המשפטיות מקנה לו יתרון משמעותי, תוך בחינת הסכם גישור גירושין בראי החוק והפסיקה.
אנחנו כאן בשבילכם לייעוץ משפטי ו/או תיאום פגישה דברו איתנו
up

השאירו פרטים ונחזור אליכם בהקדם

    מעדיפים להתקשר? 03-9499555 | הפנייה אינה מחייבת אתכם. סודיות מובטחת.
    close
    WhatsApp chat