אתרים של עורכי דין
כל עסק המכבד את עצמו ראוי שיהא לו אתר אינטרנט תדמיתי.
כך גם לגבי משרדי עורכי דין, כמו אתר זה של משרד עורכי דין עמית ורד.
תחום עריכת הדין הוא אחד מן התחומים התחרותיים ביותר. כיום, אנשים רבים מחפשים עורכי דין באמצעות מנועי החיפוש באינטרנט. אם בעבר היה מספק שיהיה למשרדכם אתר אינטרנט בסיסי, הרי שהיום, במידה וברצונכם לבלוט אל מול עורכי דין המתחרים שלכם, חשוב מאוד שיהא לכם אתר אינטרנט, אשר הוא יפה, מכובד ומרשים, הכולל מידע איכותי רב ככל הניתן, וכן משדר מקצועיות ואמינות.
בד-בבד, עליכם גם לדאוג שיגיעו גולשים לאתר, ע”י קידומו במנועי החיפוש השונים, במיוחד למען ימצא בין תוצאות החיפוש הראשונות של גוגל, המהווה כיום את מנוע החיפוש העיקרי ברשת האינטרנט. חשוב מאוד, כי האתר יהא נוח לגולש, וכי חוויית הגלישה תהיה נעימה ופשוטה (עקרון של SMART & SIMPLE).
באתר צריך להיות, בין היתר, מידע אודות המשרד וניסיונו, תחומי ההתמחות של המשרד, תוכן משפטי מעניין, וכן עמוד צור קשר, ממנו הגולשים יוכלו לפנות אליכם.
מהו קידום אתרים של עורכי דין?
קידום אתרים של עורכי דין מבוצע לרוב ע”י חברות קידום אתרים מקצועיות, בעלות ידע וניסיון בעבודה מול מנוע החיפוש של גוגל, אשר מכירות את הדרישות השונות של מנוע החיפוש ויודעות לבצע פעולות והתאמות, אשר יגרמו לאתר שלכם להתקדם בתוצאות החיפוש בביטויים שונים.
קידום אתרים מסוג זה מכונה “קידום אתרים אורגני”. כל האתרים מתחרים על המקומות הראשונים, ולכן חשוב מאוד להימצא בדף הראשון של גוגל בתוצאות החיפוש. שכן, מרבית האנשים אינם טורחים לחפש מעבר לכך.
עורכי דין המודעים לכוח הרב של האינטרנט, כאמצעי לגיוס לקוחות, לרוב אינם מוותרים על מומחים לקידום אתרים, המקדמים את האתר באופן שוטף.
קידום אתרים אינה פעולה חד-פעמית ונקודתית. אין כאן נוסחות פלא, או מטה קסמים. לצורך קידום אתר עורכי דין באופן מקצועי ונכון, בין היתר, יש לבנות את האתר באופן המותאם לקידום אתרים מבחינת הקוד, לבצע מחקר נכון של מילות חיפוש, ליישם היררכיה נכונה של קטגוריות הנושאים השונים, לבצע אופטימיזציה לאתר, להעלות תכנים משפטיים איכותיים, לתחזק את האתר באופן שוטף ולבצע עדכונים, ועוד.
קידום אתר יש לבצע באופן מקצועי, לאורך תקופה ממושכת יחסית ובאופן עקבי. לאור התחרות הרבה של אתרי עורכי דין, קידום אתרים אורגני עבור עורכי דין עשוי לארוך זמן רב יחסית. אולם, חשוב מאוד לבצע קידום אתרים נכון, שכן פעולות קידום אגרסיביות ולא מקצועיות עלולות לגרום נזק רב לאתר ולעתים לתוצאות קשות ובלתי הפיכות.
מאחר וכאמור, התחרות בין אתרי עורכי דין היא רבה וכולם רוצים להיות ממוקמים בתוצאות הראשונות בביטויים המחופשים ביותר, כגון: “עורכי דין”, רצוי להתמקד, לפחות בהתחלה, בביטויים קלים יותר, שהם ביטויים לוקליים, או עם “זנב ארוך”, כגון: “עורכי דין בראשון לציון”, או “עורך דין גירושין”, או “נוטריון בראשון לציון“, או “עורך דין פלילי”, וכהנה וכהנה, וכך התחרות תהא פשוטה יותר עבורכם.
בנוסף על כך, ניתן גם לבצע קידום אתרים ממומן, למשל, קמפיין של פרסום ממומן בגוגל, כדי להגדיל את תנועת הגולשים לאתר, וכך להגדיל את היקף פניות הגולשים לקבלת ייעוץ ו/או טיפול משפטי. היתרון בפרסום הממומן הוא, כי אין צורך לחכות עד שהקידום האורגני יישא פירות והאתר יגיע למיקומים בולטים בתוצאות, אלא הקמפיין יביא לתוצאות מיידיות. רצוי לרוב, לשלב בין קידום אורגני ופרסום ממומן.