כיצד ניתן לקבל ממשרדנו אישור נוטריון?
אנו מגישים לכם כאן פרטים רלוונטיים לגבי האופן שבו ניתן לקבל מאתנו שירותי נוטריון בראשון לציון.
שעות הפעילות המשרד
ימים א’-ה’: 9:00-20:00
יום ו’: 9:00-13:30
(קבלת קהל בתאום מראש)
במקרים דחופים ניתן לקבל שירות נוטריון גם מחוץ לשעות הפעילות (כרוך בתוספת מחיר לפי תעריף משרד המשפטים).
היכן ניתן לקבל אישור נוטריוני?
אישורי נוטריון ניתן לקבל אצלנו בשלוש דרכים:
- נוטריון – שירות הניתן במשרד, באופן מהיר.
- נוטריון EXPRESS – בדואר מהיר (או באמצעות שליח) ישירות לבית הלקוח.
- נוטריון VIP – שירות בבית הלקוח, או בכל מקום אחר.
לתשומת לב:
- שירות נוטריון מחוץ למשרד יינתן לפי בקשה מפורשת של הלקוח (כרוך בתוספת תשלום, לפי זמן השהות הנדרש מחוץ למשרד, בהתאם לתעריף משרד המשפטים).
- שירות נוטריון בדואר, או ע”י שליח, יחויב בתוספת הוצאות המשלוח.
- שירות נוטריון מקוון (דרך טופס צור קשר אתר אינטרנט זה, או בפניה ישירה בדואר אלקטרוני), מצריך תשלום מראש בגין הכנת האישור (למשל: תרגום נוטריוני, אימות העתק צילומי של מסמך, וכו’, במידה והלקוח מעוניין, כי אישור ישלח ישירות אליו הביתה).
- אישורי נוטריון המצריכים אימות חתימה ניתן לקבל אך ורק במשרד, למעט בהגעה מיוחדת של נוטריון לביתך, או מקום עבודתך (כרוך בתוספת תשלום, כאמור לעיל).
הזמנת שירותי נוטריון
גולשים נכבדים,
אם ברצונכם ליצור קשר עם משרד עורכי דין עמית ורד לקבלת שירות נוטריון, תוכלו לעשות כן, לפי אחת מבין האפשרויות הבאות:
- יצירת קשר מיידי בטלפון: 03-9499555
- משלוח אימייל מסודר ומפורט למשרד בדואר אלקטרוני: [email protected]
- דרך טפסי הפניה שבאתר זה (צור קשר).
כמה עולה אישור נוטריון?
תעריפי נוטריון קבועים לפי חוק.
התעריפים הם אחידים בכל הארץ ונקבעים על ידי משרד המשפטים (מתעדכנים בתחילת כל שנה, בצמוד למדד).
קישור לתעריפי נוטריון תוכלו למצוא כאן באתר:
שירות נוטריון מקוון (משלוח אימייל)
במידה והנכם מעוניינים לקבל מאתנו שירות של אישור נוטריוני באמצעות אימייל – יש לצרף פרטים ו/או מסמכים, כלהלן:
- שם הפונה.
- פרטים על האישור הנוטריוני לו הפונה זקוק.
- צילום תעודת זהות של החותם על מסמך לגביו יש לבצע אימות חתימה נוטריון, או המסמך לתרגום וכו’ (אם רלוונטי).
- טלפון ליצירת קשר.
אופן התשלום עבור שירותי נוטריון
אפשרויות התשלום שלנו הן, כלהלן:
- במזומן.
- בצ’ק.
- העברה בנקאית.